måndag 7 juni 2010

Byte av blogg pågår

Det var länge sedan jag skrev i bloggen. Jag försöker att underlätta det hela så att det ska bli enklare att blogga. Jag tänker försöka blogga via mobilen. Jag tänker använda mobilen som kamera och vill då lätt kunna blogga från mobilen.

Jag har efter att ha konsulterat sonen bestämt mig för att använda wordpress. Då menar jag den varianten som jag måste använda mig av webbhotell och ha egen domänadress. Ibland har det känts som om jag tagit mig vatten över huvudet. Men mina problem börjar långsamt rätta till sig.

Nu har jag i alla fall kommit så långt att jag håller på att flytta över mina inlägg till den nya bloggen. Just nu är jag glad för att jag inte varit så aktiv, för det är "meckigt" att flytta. Tyvärr är mina kunskaper begränsade så jag får flytta allt för hand.

Jag hoppas att det inte ska dröja alltför länge innan jag fått iordning på allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar