söndag 11 januari 2009

Inte så mycket stickat idag

Idag har min svägerska fått en äldre "bärbar dator" av oss. Jag hade tidigare installerat om den så allt sådant var klart. Hemma hos henne skulle jag installera hennes uppkoppling via comhem. Hon ska börja med deras enklaste alternativ. Men det tog någon timme innan alla inställningar var klara med den lilla boxen. Jag lade upp hennes e-postkonto också och hjälpte henne lägga in några kontakter. Några timmar senare ringer hon och säger att hon lyckats radera/flytta alla kontakter. Det är inte så lätt i början med datorer. Därför har det inte blivit mycket stickat idag, jag ska se om jag orkar ta tag i januarisockan igen. Tänker repa upp ett varv. Det var något på sista varvet som inte stämde riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar